عیادت و دیدار فرماندار تبریز با خانواده صالح امانی آتش نشان فداکار تبریزی

فرماندار، مدیر عامل آتش نشانی ومدیر کلینیک شهرداری تبریز از آتش نشان فداکار تبریزی عیادت و با خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در تبریز؛ یونس فاتح فرماندار تبریز در این دیدار آتش نشان صالح امانی را نمونه بارز ایثار و شجاعت عنوان کرد و افزود: این آتش نشان تبریزی که در حادثه اطفاء حریق ساختمانی در کوی فردوس تبریز دچار آسیب جدی شد، همانند دهقان فداکار، نماد ایثارگری و شجاعت است.

وی با قدردانی از صبر و بردباری خانواده این آتش نشان فداکار گفت: بر دوش کشیدن زحمت نگهداری این آتش نشان خلق و خوی بزرگمنشی می طبلد که خانواده وی با شکیبایی بی نظیر، در طی این چند سال حافظ سلامتی شدند.

در ادامه این دیدار محمد حسن حسن زاده مدیر کلینیک شهرداری تبریز ضمن آرزوی سلامتی برای آتش نشان صالح امانی گفت: سلامتی این آتش نشان ایثارگر برای ما بسیار مهم و ارزشمند است و هر گونه ارایه خدمت پزشکی و پرستاری برای ما انجام وظیفه است.

وی افزود: خدمات پزشکی، پرستاری و درمانی همچنان ادامه خواهد داشت و تا حد امکان در کنار خانواده این آتش نشان دلاور شهرمان هستیم.

 

سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز نیز با آرزوی سلامتی برای صالح امانی گفت: فقدان چنین انسان های فداکاری برای جامعه آتش نشانی ضایعه ای بس بزرگ و رشادت چنین انسان هایی برای ما نمونه و الگوی فداکاری است.

وی حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز و ارایه خدمات پزشکی مدیر کلینیک شهرداری تبریز را در پشتیبانی از این آتش نشان و خانواده وی ستود و افزود: این آتش نشان در جریان ایثارگری و خدمت به همنوعان دچار آسیب و به مقام ایثارگری نایل شده و هم اکنون بر ماست که به پاسداشت این رشادت، درکنار این آتش نشان و خانواده وی باشیم.

در خاتمه، یونس فاتح با ارایه لوح سپاسی، قدردان زحمات خانواده صالح امانی شد و برای آنها آرزوی صبر و بردباری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :