آرشیو اخبار

رییس اداره گشت فنی ساختمان و پیشگیری سریع تخلفات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به شناسایی 430 ساختمان ناایمن و آسیب پذیر در شهر اصفهان گفت: سرنوشت این ساختمان ها در انتظار ارزیابی نهایی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی است.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه قدس با ظرفیتی حدود ۲۰۰ خودرو، ۵۵۰۰ متر مربع فضای اداری و ۲۲۰۰ متر مربع فضای تجاری منتشر خواهد شد و ارزش ریالی و نهایی آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.
سروش بزاز مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهردار اهواز در گفتگو با صدای شهر همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در خصوص نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و مجموعه‌ها گفت: روابط عمومی‌ها از ارکان مهم سازمان ها هستند و اصولاً نقش موتور متحرکه سازمان‌ها را ایفا می کنند و می‌توانند به واسطه نقش و وظایفی که دارند تجارب را از سراسر بخش‌ها، شهرها و حتی کشورها دریافت و به مجموعه مدیریتی خود انتقال دهند.
با حضور ابراهیم کمالی عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز ، نادر ترکمانی نژاد مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز، قاسم حسن پور فرد مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز، سید محمد جواد افضلی شهردار منطقه سه و دیگر مسئولان شهرداری، میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در شهرداری منطقه سه برگزار شد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز طرح کوتاه‌مدت پروژه میدان سپاه خبر داد و گفت: طرح ترافیکی کوتاه‌مدت پروژه میدان سپاه پس از ارزیابی نهایی، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ شد و از خرداد سال جاری اجرایی خواهد شد.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: جمع‌آوری روزانه ۶۰ تن پسماند و نظافت بیش از دو میلیون مترمربع از سطح منطقه در حال انجام است و مطالبات شهروندان در سال جدید به‌صورت برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت اجرایی می‌شود.
شهردار اصفهان گفت: مقرر است هم‌زمان با روز جهانی میراث فرهنگی، موزه و موزه‌داری، جلسه‌ای با حضور مسئولان و کارشناسان فرهنگی در کارخانه ریسباف برگزار و به‌طور رسمی مرمت آن برای تبدیل شدن به موزه آغاز شود.
جلسه ای با حضور شیشه گری عضو شورای شهر، زارع زاده معاون شهرسازی و معماری، کهوازی رییس سازمان مشارکت ها و سرمایه گذاری مردمی،بیداری مدیر املاک شهرداری، آقای بازگیر معاونت حفاظت و بهره برداری از منابع و ایزدیار مدیر آب منطقه مرکز و جمعی از کارشناسان خبره در این حوزه  برگزار شد.
امیر صفی خانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان جهت پرداخت کرایه تاکسی همراه داشتن پول نقد و برای رانندگان پس دادن مابقی کرایه می باشد ، شهرداری اهواز با ارائه برنامه اهواز من، ارائه خدمات و انجام امورات مرتبط با شهرداری را برای شهروندان به آسانی فراهم آورده است .