|

|

آرشیو اخبار

شهردار اصفهان از آغاز دور جدید افتتاح پروژه‌ها در شهر خبر داد و گفت: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تهران و رئیس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: مجموعه کلانشهرها باید از تجربیات مبتنی بر دانش بنیان ها و اتفاقات مشابه استفاده بهینه کرده و آن را به اشتراک بگذارند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از دومین پویش نجات طبیعت برای مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مراتع، ارتفاعات و باغ های سبز شیراز و در سه مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازتوانی خبر داد.
آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره مطالعات مدیریت بحران شهرداری شیراز روز گذشته با حضور معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، مشاور شهردار شیراز در امور مدیریت بحران، معاونین خدمات شهری و سایر مدیران و مسئولان سازمان‌های زیرمجموعه معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری برگزار شد.
مسعود قادری شهردار منطقه ۶ افزود: در سال جدید کار محوری و خدمت صادقانه و خالصانه را محور امور خود قرار داده و با بهره گرفتن از تمام ظرفیت‌های موجود در مسیر رفع مشکلات و فراهم نمودن بسترهای لازم برای آسایش و رفاه شهروندان در شهر تلاش کنیم. 
نخستین جلسه اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری شهرداری‌های کشور در سال جاری برگزار و پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به‌عنوان عضو و دبیر هیئت‌مدیره این اتحادیه انتخاب شد.
معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد در بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بین سایر دستگاه‌های کشور پیشتاز است و در سال جاری 4 نیروگاه‌ خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.