مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه:

تی‌بی‌ام خط ۲ مترو اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا می‌رسد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) شرقی خط دو مترو که اوایل دی ماه سال گذشته به ایستگاه طوقچی رسید، در حال حاضر در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا قرار دارد و تا یک ماه آینده به این ایستگاه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در اصفهان؛ سیدمحسن واعظی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت احداث خط دو متروی اصفهان اظهار کرد: این خط به‌طول ۲۴ کیلومتر و ۷۰۰ متر است که در گام نخست با ۱۴ کیلومتر آغاز شد و احداث ۱۶ ایستگاه از ۲۳ ایستگاه آن در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: برای کاهش زمان احداث خط دو، دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) در جبهه غربی با قطار ۹.۵ متر و در جبهه شمال با قطار هفت متر فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه اظهار کرد: دستگاه حفار مکانیزه (تی‌بی‌ام) شرقی خط دو مترو که اوایل دی ماه سال گذشته به ایستگاه طوقچی رسید، در حال حاضر در فاصله ۲۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا قرار دارد و تا یک ماه آینده به این ایستگاه می‌رسد.

او اضافه کرد: دستگاه حفار جبهه غربی از ایستگاه شهید حجاری (اول کهندژ) حفاری‌ها را آغاز کرد و پس از گذر از اتوبان شهید خرازی وارد خیابان صاحب‌روضات شد، سپس طبق وعده داده شده به ایستگاه آیت‌الله کاشانی رسید و در ادامه به ایستگاه خلجا (طالقانی) وارد شد.

واعظی‌فر با اعلام اینکه تی‌بی‌ام شمال از سمت دارک به مرکز شهر در حال پیشروی و اجرا است، خاطرنشان کرد: در اواخر بهمن سال گذشته شاهد ورود (تی‌بی‌ام) به ایستگاه امام حسین (ع) بودیم که امیدواریم با تزریق به‌موقع اعتبارات و منابع مالی، فاز نخست خط ۲ مترو در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :