حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شد؛

بیشتر از این سرعت ها رانندگی نکنید

سرعت مجاز معابر کلانشهر شیراز مورد بازبینی قرار گرفت و به تایید نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در شیراز؛ در نشست اخیر شورای ترافیک کلانشهر شیراز به ریاست شهردار شیراز و با حضور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شیراز سرعت مجاز معابر کلانشهر شیراز مورد بازبینی قرار گرفت و به تایید نهایی رسید.

به گفته هادی شه دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز: در این نشست به پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و آیین نامه طراحی راه های شهری و با توجه به مشخصات هندسی معابر مورد نظر، کاربری ها، نقش و عملکرد آنها در دسته بندی های بزرگ راهی و تند راهی، شریانی و جمع و پخش کننده و محلی، سرعت مجاز معابر تایید گردید.

شه دوست شیرازی گفت: سرعت های مجاز و مصوب شده ملاک عمل دوربین های ثبت تخلف سطح شهر و تابلوهای انتظامی سطح معابر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خطاب به شهروندان ابراز داشت: رانندگان باید بدانند که برابر قوانین و مقررات، سرعت خودروها در معابر به صورت ۲۴ ساعته و از طریق دوربین های نظارت و کنترل سرعت رصد می‌شود و علاوه بر آن تیم های سیار کنترل سرعت و گشت های خودرویی پلیس نیز فعال هستند.

شه دوست در ادامه خبر داد: حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شده بزرگراه های محلاتی، خلیج فارس، حسین الهاشمی، شهید استوار، آیت الله حائری شیرازی، مهندسین و امام خمینی (ره) ۸۰ کیلومتر و بلوار دکتر حسابی و شهید چمران ۷۰ کیلومتر، بلوار سرداران، رسول اعظم، رحمت، احمد بن موسی، شهید مطهری، آفرینش، شهید مدرس ۶۰ کیلومتر و بلوار هفت تنان، جمهوری، شهید رجایی، دکتر شریعتی و امیر کبیر ۵۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :