استفاده از تجارب کلانشهرها باعث ارتباط مناسب با دستگاه‌های اجرایی می‌شود

بیضاوی، معاون هماهنگی و پیگیری امور شهرداری ها مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: از جمله اهداف مجمع کلانشهرها ایجاد همگرایی در امور مختلف است. استفاده از تجارب و ظرفیت کلانشهرها باعث ارتباط مناسب با دستگاه های اجرایی خواهد شد. در حوزه اتوبوسرانی بیش از ۱۰ سال بود که اقدامی صورت نگرفته بود و با اقدامات وزیر کشور اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ؛ بیضاوی، معاون هماهنگی و پیگیری امور شهرداری ها مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: از جمله اهداف مجمع کلانشهرها ایجاد همگرایی در امور مختلف است. استفاده از تجارب و ظرفیت کلانشهرها باعث ارتباط مناسب با دستگاه های اجرایی خواهد شد. در حوزه اتوبوسرانی بیش از ۱۰ سال بود که اقدامی صورت نگرفته بود و با اقدامات وزیر کشور اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حال حاضر در حوزه اتوبوسرانی در جریان است، اظهار کرد: همه مطلع هستند که شهرداری ها از نظر منابع مالی محدود هستند و امکان خرید تماما نقد نیست. شرکت های تولیدکنندگان هم با مدل های پرداختی به تفاهم رسیده اند. حرکت به سمت برقی سازی در کشور و پیش قدم شدن شهردار تهران باعث ایجاد یک ظرفیت بزرگی شده است که امیدوارم از آن بتوانیم در سایر کلانشهرها نیز الگو سازی کنیم.

در ادامه سرهنگ کرمی اسد رییس دایره صدور گواهی نامه پلیس راهور گفت: با حداکثر توانمندی درصدد برطرف کردن مشکل گواهی نامه اقدام خواهیم کرد. افرادی که به ناوگان قرار است اضافه بشوند باید گواهی نامه پایه یک داشته باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :