شهردار کرمان:

ارائه خدمات شهرداری به‌صورت الکترونیک یک ضرورت است

شهردار کرمان در بازدید از شرکت دانش‌بنیان «پردازش اطلاعات مالی پارت»، گفت: شهرداری کرمان از تکنولوژی‌های دانش‌بنیان برای برون‌سپاری و ارائه خدمات شهرداری به‌صورت الکترونیک به شهروندان، استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در کرمان؛ محسن تویسرکانی، در این بازدید که بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه به‌همراه معاون مالی و اقتصادی شهردار، از شرکت دانش‌بنیان «پردازش اطلاعات مالی پارت»، انجام شد، با تأکید بر اهمیت آموزش سواد مالی در سطح جامعه، افزود: الکترونیکی‌شدن خدمات شهرداری در سرعت‌بخشی به خدمات‌دهی به شهروندان بسیار موثر است و نیاز به فرهنگ‌سازی هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینۀ استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی با هدف الکترونیکی‌شدن خدمات شهرداری در حوزه‌های مختلف، چگونگی همکاری با شرکت شرکت دانش‌بنیان «پردازش اطلاعات مالی پارت» را بررسی می‌کنیم.

مدیر شرکت دانش‌بنیان «پردازش اطلاعات مالی پارت» نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این شرکت ۱۹ محصول دانش‌بنیان دارد، افزود: در حال حاضر، در حوزۀ مالی و IT سه شرکت در کشور فعال هستند که شرکت دانش‌بنیان «پردازش اطلاعات مالی پارت» یکی از آنهاست.

نوری، با اشاره به اینکه ارائه خدمات اعتبارسنجی بانک رسالت و امیدبانک سپه، بخشی از اقدامات این شرکت است، یادآور شد: حوزۀ بازار مالی در کشور ما بسیار باز است و تکنولوژی‌های موجود نیاز به بومی‌سازی دارد که ما انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: این شرکت، توان ساخت نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی را دارد که کلیۀ اطلاعات شهری در آن بارگزاری شده و کلیۀ خدمات شهرداری ازجمله عوارض شهرداری، مناقصات، پرداخت بلیت اتوبوس و کرایه تاکسی و … از آن طریق ارائه شود.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :