|

|

شهردار کرمان:

مشکلات و نیازهای محله‌های کرمان براساس اولویت در بودجه ۱۴۰۲ قرار می‌گیرد

شهردار کرمان گفت: در دیدارهای مردمی اعلام کردیم اهالی، درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات محله‌ها را مطرح کنند تا براساس اولویت در ردیف بودجه ۱۴۰۲ قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در کرمان؛ سعید شعرباف، در دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در مسجد «امام حسین علیه‌السلام» واقع در بلوار «آزادگان»، که شهردار و معاونان منطقه دو و چند تن از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند، در جمع نمایندگان اهالی بلوار «آزادگان» و خیابان «هاشم نادری»، با تشکر از اعضای شورا در برپایی نشست‌های محله‌ای، گفت: این جلسات تداوم دارد و ما مجدداً به‌صورت دوره‌ای جهت ارائه گزارش از اقدامات انجام‌شده و بیان دلیل اقدامات انجام‌نشده، در این مساجد حضور خواهیم یافت.

وی، از اقدامات شهردار منطقه دو نیز تقدیر کرد و گفت: دفتر شهردار منطقه دو، همه‌روزه به روی ارباب‌رجوع باز است و علاوه بر آن، چهارشنبه‌ها نیز ملاقات عمومی دارند و پاسخگوی درخواست‌های شهروندان هستند.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با توجه به درخواست‌ها و صحبت‌های اهالی محل، بیان کرد: متولی طرح تفصیلی، اداره‌کل راه و شهرسازی است و اگر مردم از این طرح ناراضی هستند، می‌توانند نامه درخواست خود را به شهرداری ارائه دهند تا پیگیری شود.

شعرباف، به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و یادآور شد: به‌زودی تعدادی اتوبوس و وَن وارد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی می‌شود؛ بنابراین، شهروندان می‌توانند مسیرهایی را که نیاز به اتوبوس دارد، اعلام کنند.

وی افزود: به هیئت امنای مساجد اعلام کردیم که درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات محله‌ها را مطرح کنند تا در بودجه ۱۴۰۲ براساس اولویت در ردیف بودجه قرار گیرند.

حسین چناریان، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه، برگزاری این‌گونه نشست‌ها را فرصتی مناسب برای اطلاع از مشکلات محله‌ها بیان کرد و افزود: خوشبختانه شاهد هستیم مطالب مطرح‌شده در این نشست‌ها، توسط مسئولان، بررسی و پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند درخواست‌های خود را به شورا نیز ارائه دهند.

محمدامین شمسی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز با بیان اینکه با شروع این دوره از شورا، تاکنون ۲۱ نشست مردمی در مساجد برگزار شده است، افزود: این‌گونه نشست‌ها فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات و بیان مشکلات مردمی است.

وی، با تأکید بر تداوم برگزاری این نشست‌ها، یادآور شد: در این جلسات دغدغه‌های مردم شنیده می‌شود و مسئولان شهرداری درجهت رفع آن‌ها تلاش می‌کنند.

شهردار منطقه دو کرمان نیز در این نشست، به ارائه گزارشی از عملکرد این منطقه پرداخت و درخصوص درخواست‌های مطرح‌شده، توضیحاتی بیان کرد.

علی رحیمی ادامه داد: بعضی درخواست‌ها قابل حل است و به‌زودی توسط معاونان منطقه پیگیری و مرتفع خواهد شد، اما برخی در خواست‌ها یا مربوط به شهرداری نیست یا برای انجام آن نیاز به زمان و بودجه است.

وی یادآور شد: همه‌روزه، پاسخگوی شهروندان هستیم و اهالی منطقه دو شهر کرمان می‌توانند چهارشنبه هر هفته از ساعت هفت صبح، درخواست‌های خود را در ملاقات عمومی شهرداری منطقه دو نیز، ارائه دهند.

گفتنی است؛ این نشست با بیان پیشنهادها و مشکلات محله ازسوی اهالی و پاسخگویی شهردار منطقه دو، در مسجد امام حسین علیه‌السلام، واقع در کوچه ۱۷ بلوار آزادگان برگزار شد.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :