|

|

آیین رونمایی از سامانه جامع مدیریت منابع و مصارف شهرداری همدان

از سامانه جامع مدیریت منابع و مصارف شهرداری همدان در راستای خدمات دهی الکترونیکی و تسهیل امور اداری دیجیتالی به شهروندان با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان و شهردار و مدیران شهرداری رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران در همدان ؛از سامانه جامع مدیریت منابع و مصارف شهرداری همدان در راستای خدمات دهی الکترونیکی و تسهیل امور اداری دیجیتالی به شهروندان با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان و شهردار و مدیران شهرداری رونمایی شد.

در این مراسم سید مسعود حسینی شهردار همدان‌ضمن تقدیر از شهرداری در راستای خدمات الکترونیک گفت: یکی از سرمایه های مهم شهرداری نیروی انسانی و همچنین شهروندان هستند که برای تحقق بهره وری این نیروی انسانی باید نظم حاکم شود. وی با بیان اینکه برقراری نظم بدون راه اندازی سامانه‌های الکترونیک امکانپذیر نیست افزود: شهرداری با راه اندازی سامانه سیستم یکپارچه شهرسازی ، نظارت آسفالت اتفاقات خوبی را در این زمینه رقم زده است که امیدواریم در سایر بخشها از جمله حمل و نقل ، فضای سبز و آبیاری مکانیزه و سایر حوزه‌های مدیریت شهری شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
در ادامه اکبر کاووسی امید با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر همدان در حوزه های مختلف اظهار داشت: شورای شهر تلاش دارد در حوزه سیاستگذاری و اجرا بهترین خدمت را به مردم ارائه دهد. کاووسی امید با تاکید بر اینکه اعتماد مردم در اولویت است افزود: در طرح جامع فناوری اطلاعات ۵۶ پروژه در نظر گرفته شده است و ۱۳ پروژه انجام شده است و در این دوره سه ساله تلاش شود گامهای بعدی برای تحقق شهر هوشمند و الکترونیک برداشته شود.
همچنین در ادامه مجبتی حمزه رستگار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای راه اندازی این سامانه گفت: در این سامانه هفت هزار کاربرگ بارگذاری شده و بیست هزار نفر ساعت وقت گذاشته شده است. حمزه رستگار به زیر سامانه های این سامانه اشاره کرد و افزود: زیرسامانه‌ برنامه بودجه که قرار است بودجه شهرداری همدان در قالب این سامانه انجام شود، سامانه انرژی، سامانه امور قراردادها، سامانه انرژی، تامین اعتبار می باشد. وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص تکمیل این سامانه عنوان داشت: تلاش داریم کنترل پروژه و اتصال این سامانه به رایورز که بر عملکرد مدیریت شهری تاثیر مطلوبی خواهد داشت را به امکانات این سامانه اضافه کنیم.
شایان ذکر است در پایان از سامانه جامع مدیریت منابع و مصارف رونمایی و از کارکنان فعال در راه اندازی این سامانه تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما هم میتوانید خبرنگار باشید

اشتراک خبر در شبکه های اجتماعی :