نسخه چاپي 

در سومين كارگاه تدوين استراتژي شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) مطرح شد؛

مقايسه متروي پايتخت با متروي كلانشهرهاي توسعه يافته دنيا

مقايسه متروي پايتخت با متروي كلانشهرهاي توسعه يافته دنيا درسومين كارگاه آموزشي تدوين استراتژي شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) ضمن مقايسه وضعيت متروي تهران با متروي كلانشهرهاي توسعه يافته، تاكيد شد: ميزان تونل‌هاي ساخته شده در تهران و نحوه اجراي آن با استانداردهاي روز دنيا مطابقت دارد.

به گزارش روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، سومين كارگاه تدوين استراتژي با حضور علي امام، مديرعامل اين شركت و با هدف تجزيه و تحليل نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهديدهاي و همچنين تهيه نقشه استراتژيك در سوله مديريت بحران منطقه 8  واقع در جنب پارك فدك برگزار شد.
در اين جلسه ضمن تحليل محيط دروني و بيروني شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، به الگوبرداري از وضعيت ساخت مترو در برخي كشورهاي توسعه يافته دنيا اشاره و تصريح شد: هرچند در زمينه ميزان ساخت تونل و نحوه اجراي آن براساس استاندردهاي روز پيشرفت داشته‌ايم اما براي جبران هزينه‌هاي ساخت مترو نيازمند توسعه مدل اقتصادي هستيم. 
طول تونل احداث شده درتهران، تعداد واگن‌ها و رام‌هاي قطار فعال، سرعت حفاري، قيمت بليط، انواع ايستگاه‌هاي مترو و ميزان فناوري‌هاي و تكنولوژي‌هاي روز به كار رفته در مترو از جمله مباحث مطرح شده در اين جلسه بود.
در ادامه جعفر معصوم‌ زاده، مشاور و مدير طرح جامع بهبود عملكرد در خصوص اهداف برپايي اين كارگاه‌ها گفت: تدوين آرمان (vision)، اهداف و سياست‌ها و نقشه راه رسيدن به اهداف و چشم‌انداز مدنظر در 1420، ضمن برطرف كردن نقاط ضعف، تقويت نقاط قوت، استفاده از فرصت‌ها و رفع تهديدات با توجه به شرايط خاص اقتصادي موجود از جمله مهمترين اهداف برپايي اين كارگاه ها به شمار مي‌آيد.
مجموعه جلسات كارگاه آموزش تدوين استراتژي اين شركت با همكاري شركت مشاور در چارچوب طرح جامع بهبود عملكرد آغاز شده است.
 اين طرح با سه محور اصلي بهبود فرايندها، توسعه و مديريت سرمايه‌هاي انساني و تدوين استراتژي در شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) در جريان است.

  • چهارشنبه ٢٥ ارديبهشت ١٣٩٨ - ١١:٢٥
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: